HTML

Ami belül van

Csak magamnak..

Friss topikok

  • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk: Hello! Megértem, amit érzel, tudom, hogy nagyon nehéz lehetett. A legtöbb, amit tehetsz az az, ho... (2009.10.06. 22:50) 2.

Linkblog

Archívum

2.

2009.03.02. 19:30 Challenge

Úgy érzem, el kellett őt veszítenem ahoz, hogy újra rátalálhassak.Hogy akarom-e majd, azt nem tudom - vagy hogy Ő majd akarja-e - ..de..hogy az esélye meglegyen, ennek meg kellett történnie.

Ma is megnéztem a képeit wiwen..A mosolya továbbra is gyönyörű..Őszinte, gyermeki.Pont, amit szerettem benne..Rettegek, hogy mással látom majd viszont egy képén..Ugyan akkor nincs közöm már többé hozzá..és ha boldog lesz tőle..akkor meg pláne nincs beleszólásom..

Én meg még csak oda sem merek menni a csajokhoz, még ha egy egész este is riszálják a seggüket nekem..Nem értem mi van velem.. Nem kell siettetni semmit..Nem is lenne értelme..csak ösztön..vágy..de semmi érzelem nincs bennem..Kivéve iránta..de Ő már máshol van..és ennek így kellett lennie.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://challenge.blog.hu/api/trackback/id/tr12976027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2009.10.06. 22:50:17

Hello!
Megértem, amit érzel, tudom, hogy nagyon nehéz lehetett. A legtöbb, amit tehetsz az az, hogy új színt viszel az életedbe, és hátrahagyod, ezt a szánalmas, múltba-forduló hozzáállást.
Első lépésként, megszüntethetnéd ezt a blogot, és indíthatnál egy újat, más névvel, más témával, más színben. Most!
süti beállítások módosítása